.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتیاد به بازی آنلاین و سرقت اینترنتی از حساب پدر
شخصی که اقدام به سرقت اینترنتی جهت انجام بازی آنلاین می نمود توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شمال نیوز، پلیس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اعلام نمود : در پی شکایت و حضور فردی اهل و ساکن ساری به پلیس فتای استان مازندران مراجعه و بیان اینکه با بررسی پرینت حساب خود متوجه برداشت مبالغ 000/000/20 ریال وجه نقد در طول مدت چند ماه توسط شخصی یا اشخاصی ناشناس شدم. که در این خصوص تقاضای رسیدگی به پرونده را نمود.

حسن محمدنژاد رئیسدر ادامه افزودند : پس از اخذ مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و با تحقيقات گسترده و اقدامات ويژه كارشناسان سرانجام هويت سارق مورد نظر که فرزند شاکی بود مورد شناسايي قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد : پس از شناسایی متهم، کارآگاهان این پلیس با هماهنگی مقام محترم قضایی متهم یاد شده بالا را به پلیس فتا استان احضار و در تحقیقات ضمن اقرار به بزه انتسابی اعتراف نمود: شاکی یاد شده پدر بنده بوده و من چند سالی است که بازیهای آنلاین اینترنتی انجام می دهم و به شدت به آن علاقمند شده ام، طوری که به آن اعتیاد پیدا نمودم و زمان و هزینه زیادی را صرف انجام بازی آنلاین در فضای مجازی نمودم. از آنجایی که برای ادامه بازی و جهت راه یافتن به مراحل بالاتر اینگونه بازی ها نیاز به پول بیشتر داشتم به همین دلیل وسوسه برداشت از حساب پدر م به سرم زد و با داشتن اطلاعات حسابش که جهت انجام امورات بانکی در اختیار من قرار داده بود با فعال نمودن رمز اینترنتی وی ، بدون اطلاع وی اقدام به سرقت از حسابش جهت انجام بازی آنلاین اینترنتی و انتقال به سایت های عنوان شده نمودم پس از اقاریر صورت گرفته ، سرانجام متهم جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل گرديد.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.